OKAZJA - Nokian WR D3 205/55 R16 91 T




Bez względu na pogodę

  • bezawaryjna przyczepność zarówno na mokrej, suchej, jak i ośnieżonej nawierzchni
  • Skuteczne zapobieganie ryzyku wystąpienia aquaplaningu i poślizgów na błocie pośniegowym
  • Niskie opory toczenia, przychylność artykułu dla środowiska, ekonomiczna jazda

Nowa opona Nokian WR D3 proponuje mistrzowskie połączenie bezpieczeństwa i niczym nie zakłóconej przyjemności z jazdy. Dzięki nanotechnologii, nowym bezkompromisowcom i postępowym rozwiązaniom ta przyjazna środowisku opona klasy premium zapewnia pierwszorzędną przyczepność i perfekcyjne sterowanie w najczęściej zmiennych warunkach Europy Centralnej.

Nowa opona Nokian WR D3 z kierunkowym bieżnikiem w postaci ostro zakończonej strzałki jest solidnym wyborem dla niepokaźnych i przeciętnej wielkości samochodów rodzinnych, a także dla kierowców, którzy stawiają na bezpieczeństwo i ekonomiczną jazdę.

Innowacja w budowie krawędzi przedniej do walki z błotem pośniegowym

Badania wykazały, że błoto pośniegowe na drodze jest obszerniejszym zagrożeniem dla kierowców niż lód czy aquaplaning.

Opona Nokian WR D3 ma kierunkowy bieżnik wzbogacony o rozwiązania, które intensywnie uczestniczą w zapobieganiu poślizgom na błocie pośniegowym.

Nasze testy poślizgu na błocie pośniegowym dowiodły także, iż nowa nowoczesna budowa krawędzi przedniej bloków bieżnika (ang. Slush Blower) zapewnia jeszcze bardziej skuteczne odprowadzanie wody, a także błota pośniegowego z przestrzeni kontaktu między oponą a nawierzchnią, co podwyższa bezpieczeństwo jazdy, a także powoduje powiększenie limitu szybkości, przy której wzrasta ryzyko wystąpienia poślizgu. Polerowane rowki ponadto usprawniają likwidowanie wody, a także błota pośniegowego.

Niższe opory toczenia

Wnikliwie testowane rozwiązania użyte w strukturze i rzeźbie bieżnika opony WR D3 dobrą stabilność jazdy i nadzwyczajną kierowalność. Na dodatek, kilka nowych rozwiązań i innowacji wpłynęło na poprawę wytrzymałości i obniżenie oporu toczenia opony.

Aby znaleźć trafny bieżnik symetryczny, wykorzystaliśmy komputerowe i termograficzne symulacje kamery. Mimo gęstej sieci lameli opona utrzymuje swoją sztywność. Świeże rozwiązanie pomaga obniżyć tarcie oraz stopień generowanego przez oponę ciepła spowodowanego ruchem nacięć. Niższe opory toczenia oznaczają niższy stopień zużycia paliwa i mniejszą emisję krzywdzących substancji do atmosfery.

pokaźniejszy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą
nieprzeciętna jazda zimą osiągalna jest jedynie wówczas, gdy opony są w korzystnym stanie.
Opona Nokian WR A3 ma Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), dodatkowo wzbogacony o niepowtarzalny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.

Ten zastrzeżony poprzez Nokian Tyres charakterystyczny element zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm. Symbol płatka śniegu pozostaje widoczny tak długo, jak głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm.

Na ścianach bocznych opony znajduje się znane już z poprzednich modeli pole informacyjne dotyczące zalecanego ciśnienia powietrza w oponie. Właściwe ciśnienie w oponie umożliwia jej skrupulatną pracę, zmniejsza stopień jej zużycia, a także zniża koszty eksploatacji pojazdu.


Podobne produkty