OKAZJA - Nokian WR D3 205/55 R16 91 H


  • Sortowanie:  






Bez względu na pogodę

  • bezusterkowa przyczepność równocześnie na mokrej, suchej, jak i ośnieżonej nawierzchni
  • Skuteczne zapobieganie ryzyku wystąpienia aquaplaningu i poślizgów na błocie pośniegowym
  • Niskie opory toczenia, przyjazność produktu dla środowiska, ekonomiczna jazda

Nowa opona Nokian WR D3 oferuje profesjonalne połączenie bezpieczeństwa i niczym nie zakłóconej przyjemności z jazdy. Dzięki nanotechnologii, nowym minimalistyczncom i progresywnym rozwiązaniom ta przyjazna środowisku opona klasy premium zagwarantuje pierwszorzędną przyczepność i perfekcyjne sterowanie w najczęściej zmiennych warunkach Europy Centralnej.

Nowa opona Nokian WR D3 z kierunkowym bieżnikiem w postaci ostro zakończonej strzałki jest solidnym wyborem dla niewiele znaczących i przeciętnej wielkości samochodów rodzinnych, a także dla kierowców, którzy stawiają na bezpieczeństwo i ekonomiczną jazdę.

Innowacja w budowie krawędzi przedniej do walki z błotem pośniegowym

Badania wykazały, że błoto pośniegowe na drodze jest obszerniejszym zagrożeniem dla kierowców aniżeli lód czy aquaplaning.

Opona Nokian WR D3 ma kierunkowy bieżnik wzbogacony o rozwiązania, które aktywnie uczestniczą w zapobieganiu poślizgom na błocie pośniegowym.

Nasze testy poślizgu na błocie pośniegowym dowiodły także, iż nowa progresywna budowa krawędzi przedniej bloków bieżnika (ang. Slush Blower) gwarantuje jeszcze bardziej efektywne odprowadzanie wody, a także błota pośniegowego z przestrzeni kontaktu między oponą a nawierzchnią, co podwyższa bezpieczeństwo jazdy i sprawia powiększenie limitu szybkości, przy której wzrasta ryzyko wystąpienia poślizgu. Polerowane rowki ponadto usprawniają usuwanie wody i błota pośniegowego.

Niższe opory toczenia

Wnikliwie testowane rozwiązania zastosowane w strukturze i rzeźbie bieżnika opony WR D3 korzystną stabilność jazdy i nadzwyczajną kierowalność. Dodatkowo, kilka nowych rozwiązań i innowacji wpłynęło na ulepszenie wytrzymałości i obniżenie oporu toczenia opony.

Aby znaleźć adekwatny bieżnik symetryczny, wykorzystaliśmy komputerowe i termograficzne symulacje kamery. Mimo gęstej sieci lameli opona utrzymuje swoją sztywność. Świeże rozwiązanie pomaga zmniejszyć tarcie oraz stopień generowanego poprzez oponę ciepła spowodowanego ruchem nacięć. Niższe opory toczenia oznaczają niższy stopień zużycia paliwa i mniejszą emisję destrukcyjnych substancji do atmosfery.

pokaźniejszy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą
perfekcyjna jazda zimą osiągalna jest jedynie wówczas, gdy opony są w korzystnym stanie.
Opona Nokian WR A3 ma Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), na dodatek wzbogacony o unikalny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.

Ten opatentowany przez Nokian Tyres charakterystyczny komponent zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm. Symbol płatka śniegu pozostaje widoczny tak długo, jak głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm.

Na ścianach bocznych opony znajduje się znane już z poprzednich modeli pole informacyjne dotyczące zalecanego ciśnienia powietrza w oponie. Właściwe ciśnienie w oponie pozwala na jej skrupulatną pracę, zniża stopień jej zużycia, a także ogranicza koszty eksploatacji pojazdu.


Podobne produkty