OKAZJA - Dunlop SP Winter Sport 3D 205/55 R16 91 H


  • Sortowanie:  






Dunlop SP WINTER SPORT 3D mocne strony:
  • idealne prowadzenie na suchej nawierzchni
  • wyśmienita przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • niepodatność na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu

dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem różnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D idealnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni w trakcie zimy.

nieprzeciętne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D wykorzystano technologię Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D buduje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

świetna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, gwarantując znakomitą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na udoskonalenie przyczepności wpływa w dodatku równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

odporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ momentalnego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, widocznie zwiększając wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia wyjątkowo dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego postępowania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje wyjątkowo korzystną przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.mocne strony idealna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Przeróżne warianty lameli używane w oponach Dunlop, dopasowane do rozmaitych typów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony istotnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.


Podobne produkty